Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též „Podmínky“) společnosti Styro s.r.o., se sídlem Nový Svět 50, 562 01 Ústí nad Orlicí, IČO 10726586, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 47428 vedenou u Krajského soudu v Hradci Králové, (dále též „My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále též „Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále též „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím webové prezentace www.inspirokafe.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, které naleznete zde.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat.

Pro Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem prostřednictvím rozhraní webové stránky.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

DEFINICE

  • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zboží nebo službu. Cena za vstupenku na akci Inspiro Edu je 570 Kč za jeden kus. Při koupi 5 a více kusů je cena 470 Kč za kus a to do maximálního počtu 10 kusů na jednu objednávku.
  • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu.
  • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi vstupenky na akci s Námi.
  • Vy jste osoba nakupující na naší webové prezentaci, právními předpisy označovaná jako kupující.

OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ

Nákup vstupenek na akci Inspiro Edu je možný jen přes webové rozhraní www.inspirokafe.cz. Při nákupu je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě.

UZAVŘENÍ SMLOUVY

Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím webové prezentace. Odesláním Objednávky souhlasíte s těmito obchodními podmínkami.

CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Cena vstupenek je uvedena na webové prezentaci a v návrhu Objednávky. Cena je vždy včetně DPH. Úhradu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy. Úhradu můžete provést následujícími způsoby:

  • Bankovním převodem na základě vystavené faktury
  • Online platbou prostřednictvím platební brány dostupné na webové prezentaci 

žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat.  

K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na webové prezentaci vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje: 

  • Informace o nakupovaném Zboží (na webové prezentaci označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Objednat“); 

  • Informace o Ceně, způsobu platby, Celkové ceny; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí webové prezentaci, přičemž informace o Ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží a platby;
     
  • Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu. 
  • V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Odeslat objednávku s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Odesláním Objednávky automaticky souhlasíte s těmito obchodními podmínkami, se kterými se máte seznámit. Po stisku tlačítka „Odeslat objednávku s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám. 

  • Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. 

  • Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Pokud objednáte Zboží, které momentálně nemáme skladem, budeme Vás o tom informovat a k uzavření Smlouvy dojde až následným potvrzením Objednávky poté, co bude Vámi objednané Zboží k dispozici. 

  • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci Webové prezentaci předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.  

  • V případě, že v rámci Webové prezentaci nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra. 

  • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny. 

  • V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou. 

 

CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA 

  • Cena je vždy uvedena v rámci webové prezentace, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci Webové prezentaci a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. 
     
  • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby: 

  • Bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury (proforma faktury) ve výši 100 % ceny  zboží. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 3 dnů od Objednávky.  

  • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke Zboží.
     
  • Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby. 

DORUČENÍ ZBOŽÍ

Zboží je doručeno elektronicky na uvedenou emailovou adresu v objednávce. 

ŠKOLÍCÍ AKCE

  • Pokud si u nás objednávate účast na školení, webináři, workshopu nebo konferenci („akce“), jsou přihlášky vázané na jméno. 

  • Pokud se akce nemůžete zúčastnit, napište nám na e-mail info@styro.cz nebo zavolejte na číslo ‭+420 777 594 221

  • Storno poplatky za zrušení účasti jsou následující:
  • do 15 dnů (včetně) před akcí ti vrátíme 100 % ceny;

  • nejdéle do 8 dnů (včetně) před akcí ti vrátíme 50 % ceny;

  • méně než 7 dní před akcí cenu nevracíme, ale určitě nás kontaktujte. Zkusíme to vyřešit individuálně. 

  • V případě zrušení účasti vám vrátíme cenu sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijaly informaci o zrušení. Na číslu účtu, na který máme částku poslat.

  • Ve výjimečných případech můžeme změnit termín nebo místo konání. Pokud k tomu dojde, kontaktujeme vás na zadaný e-mail. Pokud vám nové místo nebo termín nebude vyhovovat, vrátíme vám zaplacenou cenu nebo si můžete vybrat jiný termín, pokud na něm bude volné místo.

  • V případě událostí, které brání konání akce offline (například nemoc, epidemie, jiná tzv. vyšší moc), můžeme akci realizovat v online formátu. V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato změna není považovaná za změnu místa konání akce.
  • Informace, které se na akci dozvíte a které se týkají třetích stran, jsou určené jen vám. Zavazujete se ohledně nich dodržovat mlčenlivost.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 

  • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena. 

  • V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.

  • Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu) nebo dopisu na email: info@styro.cz

  • Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku. 

  • Lhůta k odstoupení dle čl. 7.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete. 

  • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 7.2 Podmínek je vstupenka stornována. 

  • V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. 

  • My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v naplněné kapacitě sálu), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. 5.1 Podmínek. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu. 

Proto PROSÍME POZOR: Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíš s tím, že ti produkt nebo službu poskytneme v domluveném termínu, který ale může být dříve, než za 14 dní od uzavření smlouvy. Tím ale ztrácíš možnost od smlouvy odstoupit.

AUTORSKÁ A OSOBNOSTNÍ PRÁVA

Materiály, které od nás obdržíte, smíte použít pro vlastní rozvojové účely. Jedná se o autorská díla, která jsou určena pouze vám. Proto je dál nešiřte, abychom nemuseli řešit porušování autorských práv.

Akce se z důvodu ochrany osobnosti nesmí nahrávat nebo jinak zachytit bez našeho výslovného souhlasu, a to ani pro osobní užití.

Na akcích můžeme fotit pro promo na sociálních sítích a našem webu. Pokud na akci nechcete být zachycen/a, napište nám nebo kontaktujte na místě organizátora nebo fotografa. Více informací o fotografování najdeš na našem webu v zásadách zpracování osobních údajů.

ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI 

  • Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku. 
  • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy tepede@tepede.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího. 
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky. 
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.czje kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line). 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 

  • Naše vztahy se řídí českým právem. 

  • Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Obsah, prosíme, nekopírujte, neupravujte nebo jinak nepoužívejte bez našeho souhlasu. 

  • Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat. 

  • Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžete kontaktovat na info@styro.cz

  • Tyto Podmínky nabývají účinnosti 23. 9. 2024